Uredništvo

Photo by Jessica Lewis ud83eudd8b thepaintedsquare on Pexels.com

Volim pisati za EKOOS jer mi se pruža priliku izraziti misli i ideje na kreativan način. Najviše volim pisati o nasilju jer smatram da riječi mogu potaknuti svijest i potrebne promjene. Kroz tekstove o nasilju imam priliku podići glas i potaknuti razmišljanje o važnosti suzbijanja tog problema. Osim toga, vjerujem da pisanje o nasilju može djelovati kao sredstvo edukacije i poticanja empatije među čitateljima.

Matea Zelinac, 3. b

Kada pišem, mogu koristiti svu svoju kreativnost i pisati o temama koje me zanimaju. Najdraža mi je rubrika kreativno izražavanje i literarni kutak jer nam mentorica/ urednica da potpunu slobodu u pisanju. Također, pišemo o onome što nas zanima, a teme o kojima volim pisati životne su, na primjer, nešto što se meni osobno dogodilo ili meni bliskoj osobi. Pisanje za školske novine omogućuje mi osjećaj zadovoljstva i ispunjenosti te uvijek imam osjećaj kako svojim tekstovima nekome pomognem.

Iva Doppelhammer, 3. a

Volim pisati za EKOOS zato što se mogu izražavati na kreativan način i pokazati svoj talent u pisanju. Najdraža rubrika mi je zanimljivosti jer uvijek biram nešto što se posebno obilježava u tome mjesecu. Zanimljivo mi je istraživati neku temu koju sam izabrala zato što uvijek naučim nešto novo.

Matea Kurilj, 3. a

Za školske novine volim pisati zato što mogu ispričati neka svoja iskustva, dati savjete o školovanju i sl. Volim pisati o izazovima učeničkog života, kako bi učenicima pokušao približiti probleme s kojima se svi susrećemo.

Marko Trusk, 2. a

Zbog toga što inače stalno pišem i istražujem nešto, pridružila sam se pisanju za školske novine. Za školske novine volim pisati kako bih izrazila svoje misli i ideje na jedan kreativan način i kako bih informirala druge učenike. Volim pisati o novostima i raznim nadolazećim događajima. Najdraža rubrika o kojoj volim pisati su novosti dana.

Paula Perković, 2. a

Fotografije i videozapisi: Lidija Bilbija, prof. informatike

Objava na webu škole: Draženka Galošević, prof. informatike

Grafička urednica: Sanda Duk Pritišanac, dipl. oec.

Glavna urednica: Doris Goljevački, mag. educ. philol. croat et mag. paed.

Photo by cottonbro studio on Pexels.com
Design a site like this with WordPress.com
Get started